Balta – Vidra – Romania

De multa vreme n-am mai fost la o partida de pescuit.

Asa ca, dupa planuri intense, am decis sa mergem pe o balta din jud. Giurgiu. Ceasul a sunatla 5:00 , l-am inchis, si ne-am culcat la loc. Ne-am trezt la 7 si ceva si am plecat. Impreuna cu pustiulica cel mic.

Intrucat era deja tarziu am ales o balta mai apropiata, “de distractie”. Am incercat la Berceni, dar era plina… asa ca ne-am oprit la balta Vidra, aici.

Am ajuns pe balta pe la 8, si am plecat pe la 13, dupa ce n-am reusit sa prindem decat cativa pestisori “bricheta”. Plin de Regina, care te innebuneste la orice contine viermusi sau rame.

Ocazional, mai vine cate o rosioara sau un pui de carasel.

Balta costa 20 lei, deci oricum nu ai la ce sa te astepti. Malul este usor accesibil si lat. Pe marginea baltii este stuf si din loc in loc cate o spartura amenajata ca loc de pescuit.

Nu exista cosuri de gunoi si peste tot sunt tot felul de gunoaie lasate de cei ce am mai fost pe acolo. Am senzatia ca se umbla si la apa, din cand in cand era cate un curent pe toata balta (fara vant) ce facea plutele sa se deplaseze mult.

Si ceilalti de pe balta nu prindeau nimic interesant. In schimb, te puteai amuza la varga cu ac mic si vermusi.

Una peste alta, 20 RON e mai putin decat un bilet la film si daca vreti sa faceti un gratar pe malul unei balti si sa dati “cu fetele” la niste pestisori.. e ok. Daca vreti sa pescuiti… nu

PS: Ni s-a dat de inteles ca e stiuca pe balta… posibil… n-am vazut vreo urma.. pestii mici nu prea sareau pe langa stuf

This entry was posted in Turist and tagged , , , . Bookmark the permalink.